Thursday, May 12, 2016

Saya jadi famous di sekolah

 
 
Hello Everybody...
 
Macam lama betul saya tidak menjenguk blog saya ni.
Bukannya apa... sejak masuk sekolah menengah ni, Sibuk betul saya. 
 
Sejak kena temuramah oleh RTM untuk berita Tv1 
*Cari saja di youtube 'Langsung dari sabah 5pm [16 feb2016]' tapi nama saya diorang salah eja :'-( *
saya semakin hari semakin menjadi perhatian di sekolah. 
Sekarang saya sangat sibuk dengan drama pentas bahasa inggeris utuk pertandingan di
SMK Badin Tuaran beberapa minggu lagi.

Pergi sekolah seawal jam 6 pagi.. direct sampai jam 4 petang hanya untuk latihan drama.
Ayah tidak setuju tapi ibu bagi sokongan. Ibu cakap hanya untuk kali ini. sebab pertandingan tidak lama lagi.

Watak saya bukannlah besar sangat, saya jadi kakak kepada watak utama. Watak utama tu pelajar tingkatan 4 yang menjadi 'adik' saya hehehe...

oke lah sampai sini saja.
Sampai jumpa lagi...

Bye bye....


Miss Bunny Queen

No comments: